سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

یادت باشد

یادت باشد اگر باران گرفت و چتر ی نداشتی میتوانی روی من حساب باز کنی  

بودن کنار تو و دستها را جتر تو کردن به خیس شدنش می ارزد 

دعایم کن

دعایت می کنم با این نگاه خسته، گاهی مهربان باشی
به لبخندی تبسم را به لب های عزیزی هدیه فرمایی
بیابی کهکشانی را درون آسمان تیره شب ها
بخوانی نغمه ای با مهر

 

ادامه مطلب ...

بیُفتl

مثل یک اتفاق ِ خوب ؛
بیُفت در زندگی‌اَم ..!

دعایت می کنم

دعایت می کنم عاشق شوی روزی 

بفهمی زندگی بی عشق نازیباست



ایمیل رسیدهُ صرفاْ جهت شاد سازی دوستانُ

ته دیگ طلایی رنگ خوشمزه هم نشدیم دو نفر سرمون دعوا کنند
شلغمم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه
ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه
بچه مردم هم نشدیم ، ملت ما رو الگوی بچه هاشون قرار بدن
قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم
لاک پشتم نشدیم گشت ارشاد نتونه به لاکمون گیر بده

ادامه مطلب ...