سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

محرم امسال

با سلام 

علاقه ی زیاد من به عکاسی باعث شده که از مناسبت های مختلف هر ساله عکس بگیرم و داخل سیستمم پر است از عکسهایی که گرفتم. از سال 88تا حال 5 فولدر برای 5 محرمی که گذشته دارم. لذتش به این است که بعد از مراسم عاشورا که هر سال ظهراز عزاداران پذیرایی نهار میکنیم عکس ها رو توی سیستم میریزم و خانواده جمع می شوند و کلی از عکس ها لذت میبریم و صحنه هایی که شکار کردم رو تماشا می کنیم و یادآوری می کنیم. خیلی برام جالب است پیر شدن پیر ها و بزرگ شدن بچه ها و تمام این خاطرات قشنگ که من و دوربینم وسیله ای شدیم برای ماندگار شدنشون یکی از عکس ها رو که دوس دارم میزارم تا تماشا کنید و لذت ببرید. وسطی دختر خالم ستایش هستش

 

 

 

فراق یاران

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت 

فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت 

 

 

فونت جدید و زیبای هم اسمم منتشر شد!!!!

 

 فونت زیبا و جذاب سوگند منتشر شد 

به عنوان سوگند نوشته بر خود وظیفه دانستم در راستای انتشارش کوشا باشم 

برای دانلود مستقیم فونت اینجا کلیک کنید 

با امید اینکه از این فونت قشنگ لذت ببرید.