سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

تولد تولد تولدت مبارک

سلام 

سلام به روی ماه همه ی دوستای خوبم 

اولین ماه سال 92رو با خوبی و خوشی آغاز کردم به یاری خدای مهربانم 

این ماه پر از تولد بودش خیلی از دوستا و آشناهای خوب و مهربونم تو این ماه بدنیا اومدن شکوفه جون مهربون، شیلان عزیز، دختر خاله ی جیگرم ستایش کوچولو، دختر خاله بزرگم سمانه ، دوست مهربونم متین عزیز ، عمو یعقوب نازنین بالاخره ماه پر تولدی بودش البته یه تولد دیگه هم در پیش هستش تو تاریخ 30فرودین که وبلاگ نویس فعال و مهربون آقا جواد(خانه سبز) هستش که تو وبلاگ قشنگش تولد تمام دوستایی که لینکشون کرده رو تبریک میگه منم خواستم اینجا تو کلبه ی کوچیکم با تبریکی که بهش میگم گوشه ای از  محبتاشو جبران کنم 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک 

اینم وبلاگ آقا جواد مهربون

بهانه ای برای کنار شما بودن

سلام به روی ماه همه ی دوستای گلم 

تمام اون مهربون هایی که تو روزایی که من نبودم اومدند و با حضورشون و نظرات زیباشون به این کلبه ی کوچیک جون دادند 

خواستم به همگی بگم که عیدتون مبارک باشه  

هزار و هزاران بار مبارک امیدوارم که سالی که پیش رو دارید سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و شادی باشه برای همگیتون و پله پله به موفقیت نزدیکتر بشید  

ممنون از همتون که تنهام نمیزارید و با بودنتون به حضورم معنا دادید 

برای همه ی دوستای مهربونم بهترین هارو آرزو دارم