سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

خدای مهربانی ها

خدای مهربان من 

ای که در برابر تمام مهربانیهات شرمسارم 

این روزها را جاودان میکنم تا یادم بیاید 

تو همانی هستی که همیشه در زندگانیم پر رنگ بودی 

این منم که گاه کم رنگ تر می بینمت و گاه چون رنگ همیشگی  

این منه نا سپاسم که از تو فاصله میگیرمو گاه به تو نزدیک می شوم 

خداوندا یاریم کن لحظه ای از یادت غافل نشوم 

مبادا که روزی روحم را مرده ببینم در برابر تمام خوبی هایت 

آمین

خدا

سلام خدا جونم 

امیدوارم حالت خوب باشه 

البته اگه ما حالی برات گذاشته باشیم با این همه اذیتهاموون 

خدا می بینی دلم چقد برات تنگ شده 

اینا همه برای اینه که من توانایی دیدن خدامو ندارم واسه کور شدنمه 

خدا جونم 

خدای مهربونم 

خودت کمک کن که چشمام به نور خودت روشن بشه 

دوستت دارم خدا جون 

بابت همه چی هم ممنونتم 

 

زلزله:(

با عرض سلام به همه ی شما عزیزان 

صرفا جهت هم دردی با هموطنای گلمون تو آذرباییجان شرقی  

خواستم بگم با زلزله ای که آنجا را لرزاند دل ما لرزدید واقعا 

آرزو دارم که زودتر همه چی مثل روز اولش بشه و خدا بهشون صبر بده