سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

دوستان واقعی

دوستان واقعی مثل صبح هستند،

نمی شود تمام روز آنها را داشت

اما مطمئنی که فردا،هفته بعد
وتا ابد هستند


نظرات 10 + ارسال نظر
نسیم شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://nasim71pinarr.blogfa.com/

بــعضی ها ؛

اونــقدر به دیــگران وفـادار اند که به خــودشون خیانت میــکنند .
اپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممم

چشم عزیزم
مرسی که بهم سر زدی

نسیم شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:20 http://nasim71pinarr.blogfa.com/

اگـــــــر دوستتــ دارم هـــآیتـ را نشنیـــــده گرفتــــــ

غصه نخــــور
اگــــر رفتـ گریـــــــه نکن
یکــــ روز چشمــــهآی یکــــ نفر عــــآشقش میکند
یکـــــ روز معنی کمـــ محلی را می فهمد
...
یکــــــ روز شکستـ ن را درک میکند
آن روز می فــــــهمد آه هـآیی که کشیدی
از تـــــه ِ تـــــهِ قلبتـــــ بوده!
می فهــــمد شکـــــستـ ن یک آدم تــــآوان سنگینی دآرد......

مررررررررررررررررسی سرزدی گلم

مرسی خیلی زیبا بودش عزیزم

عشق سوگند شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

فقط بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یاس(مهیلا) یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:46 http://dokhtaribenamyasamin.blogfa.com/

گاه آنقدر تنهایم که اسم کوچکم هم از یادم میرود…

بس که صدایم نمیزنند…


نسیم چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:39 http://nasim71pinarr.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

نسیم شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 http://nasim71pinarr.blogfa.com/

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه..

خاله سوسکه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:48 http://khalesoske1.blogfa.com

سلام سوگند جونی
وب خیلی قشنگ ومطالبت خیلی پر محتواست
من تو رو با اسم سوگند لینک کردم البته با اجازه
دوست داشتی بهم سر بزن واگر ارزش داشت بمنو با اسم خاله سوسکه بلینک ممنون

سلام قربونت عزیزم وب تو هم زیباست بهش سر زدم بابت اینکه من رو لایق دونستی و لینکم کردی ممنونم عزیزم

مسعودگل محمدی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:16 http://www.arshkebriya.blogfa.com

حضرت حافظ میفرماید:
ایام خوش ان بود که با دوست بسر شد
باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود .

از اشنائی با وب شما خشنود شدم و با اجازه لینک شدید .
ممنونم

از لطفتون بی نهایت ممنونم

یدالله ویسمرادی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:38 http://08325245616.blogfa.com

روی کاغذ

بین "من" و "تو"

یک"واو"...

روی زمین

بین "ما"

"دنیایی از فاصله هاست"
به وب من هم سر بزنید خوشحال میشم
منتظر هستم

saba 71 blagfa.com یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08

اغوش کسی را دوست دارم:که بوی "بی کسی "بدهد نه بوی هر "کسی" سلام عزیزم خیلی خوب بود دوووووووووست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد