سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

تاسوعا و عاشورا مثل همیشه کنار خانوادم

سلام به همه شما مهربوناااااااااااااا

محرم امسال هم تموم شد . خیلی خوب بود

از خدای مهربونم ممنونم که بهم سعادت داد این محرم رو هم با تمام وجودم تجربه کنم 

روز عاشورای امسال مثل بقیه سالهای عمرم خونه خالم اینا بودیم و از مهمونها پذیرایی کردیم با کمک همدیگه

و خیلی از فامیل ها اومدند و فضای دوس داشتنی ای بودش

و مثل همیشه کلی عکس انداختم که بعد دور همی دیدیم

به امید تکرار این روزای خوب کنار هم

خدا جونم عاشقتم بابت همه ی داده ها و نداده هات شکر

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ساوه سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:29

سلام . امسال مثل سالهای قبل ، محرم خوبی بود چون بافامیلهای خوبی بودم. شما هم خیلی فعالیت کردی . چون خونه خاله بودی

باسلام
عه انقدر منو اذیت نکنید خوووووووو
گناه دارم خووووو
مرسی که سر میزنید فامیل مهربان
به امید دیدار

چـــِـــرک نویس هـاے منـــ پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:09 http://aquarius.blogfa.com/

فاطمیه جلفا شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:51 http://blog101.womenhc.com/

سلام
خیلی خوبه که آدم قدر نعمت های خدارو بدونه
شکر نعمت
نعمتت افزون کند
پایدار باشی

ساوه دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:40

سلام.
باران که ببارد
چتر هم که باشد
اگر قرار به خیس شدن باشد
خیالت خیس می شود
بهمین سادگی …

ماهان پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:31

سلام. خسته نباشید. اوقاتتون استثنائی
تبریک میگم بخاطر: قالب وبلاگتون خوشکل و مطالب آن زیبا و تاثیرگذار است.
"ماهان خرسند تهرانی" هستم. دانشجوی ترم اول رزیدنت(تخصص یا دستیاری) جراحی مغزواعصاب برترین دانشکده پزشکی، نویسنده، داستان نویس، شاعر و عکاس حرفه ای هم هستم.
آیا میتونم تو وبلاگتون کامنت بذارم؟؟!!
آیا میتونم نویسنده وبلاگتون بشم؟؟!!
با توجه به شیفت بیمارستانی و برنامه درس و دانشگاه، نمیتونم به موقع از وبلاگتون جهت پیگیری پاسخ سوالم بازدید کنم. ممنون میشم اگه پاسخ سوالم را با یک پیام به واتس آپ یا وایبر به این شماره(09148207200) واسم بفرستید. منتظر جواب سوالم هستم. بزرگ باشید و سرافراز.

مردم مشکل دارند!!!!!!!!!!!!!!!!

حرف ربط دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:20

خب خدارو شکر

چـــِـــرک نویس هـاے منـــ شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 http://aquarius.blogfa.com/

کنار قفس اش، پرنده صدایش نزنید!


داغ دلش تازه می شود...


+ ممنونم از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد