سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

پاییز خوشگل هم اومددددددددد

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

سلاممممممممممممممممممممم

سسسسسسسسسسسسسسسسسلام

دوستای خوبم ایشالا همیشه مثل حاله حالایه من خوفه خوف باشید

فصل خوشگل پاییزتون پر از مهر و شادی باشه ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من که یه بهار شیرین و یک تابستان دلپذیر رو پشت سر گذاشتمممممممممممممم

و امیدوارم که یه پاییز پر از خاطره های ناز رو در پیش داشته باشم البته خودم دارم در ساختنش تلاش میکنم

خدایا شادیه دل منو به دل دوستای مهربونم منتقل کن و مثل دو تا فصل گذشته که مهمونی ها و سفر های باحال داشتم پاییزم رو هم همونطوری خاطره انگیز دوستت دارم

خداجونم انقدری دوستت دارم که وقت نمیکنی بشماریش

اینم یک عکس مثل همیشه

بعد نوشت

چند روز پیش که از صبح یک روز پر انرژی رو استارت زده بودم و بعدظهری سراز پا نمیشناختم چون قرار بود با بهترین و مهربونترین دوستم بریم بیرون ،یک اتفاق شیرین افتاد که زیباییه خاطره با هم بودنمون رو جاودانه کرد، من و دوستم در حال قدم زدن بودیم که من دو تا توریست رو دیدم و شیطنتم گل کرد و گفتم بریم باهاشون حرف بزنیم و از اونجایی که رفیقم پایه ترین مهربون دنیاست رفتیم و کلی باهاشون صحبت کردم و رفیق شدیم و خیلی خوشحال شد و حتی به قشنگیه لاک ناخنم هم اشاره کرد! خیلی مهربون بودند خواستم اینجا موندگارش کنم چون یکی از بهترین اتفاقای پاییزیه من شد این دیدار،

نوشتم که بماند همین وسلام. مرسی پاییز مهربونم خداجونم خیلی دوستت دارم که انرژی های منو با فازای مثبتت جواب میدی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 6 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:33 http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

دوست جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:56

عاشقتم

زینب یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:41 http://zaina-11.blogfa/com

ب سلامتی رفیقی ک بهش پیام میدی «سلام» تا یکم باهاش دردودل کنی...

ولی اونقدر خودش شروع میکنه به دردودل که پشیمون میشی چیزی بگی...

سلامتی کسی ک پر درده ولی همیشه سنگ صبور بقیه میشه . . .

سارینا دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:12 http://sarina-0721.blogfa.com

سلام چطوری چرا دیگه بهم سر نمیزنی؟؟؟لینک تکونی نزدیکه هاااااا بدو بیا اعلام وجود کن اگه دوست داری بازم بهم سر بزنی و تو لینکام باشی[نیشخند]بدووووووووو

سارینا یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 http://sarina-0721.blogfa.com

مرسی عزیزم...هنو نمردم یه حسی بود ک به همه دست میداد منم بهش دست دادم..دیگه بهش دست نمیدم زشته یه وخ نا محرمه

sara جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 http://sara1388.blogfa.com

بخشش والاترین و زیباترین شکل عشق است

در عوض بخشش شادی و آرامشی وصف ناپذیر نصیبتان خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد