سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

بعد بیشتر از دو ماه اومدم:)

سلام به روی ماه همه ی دوستای خوب 

بعد دو ماه پر از مشغله و فعالیت وقت کردم که بیام و یه پستی توی وبلاگ عزیزم بزارم. 

دلم برای وبم تنگ بود بیادش بودم ولی نمیشد که بیام 

انقدر دیگه سر آدم توی این شبکه های اجتماعی گرم میشه که کمتر وقت می کنه وب رو به روز کنه 

این روزا رو دوس دارم 

چون کارایی رو انجام میدم که عاشقشون هستم 

و بنظرم لذتی بالاتر از این نیست که آدم کاری رو که دلش میخواد انجام بده 

داره بهم کاملا اثبات میشه که یکی از بزرگترین شانس های زندگیه من داشتن استاد های عالی و بی نظیر هستش که با ارزش ترین نعمت های زندگی من هستند. 

تو دوران دانشگاه که استادهای بی نظیری مثل آقای معرفت، آقای کشاورز، آقای اصنافی ، خانم پاکدامن و صابری داشتم 

که تا آخر عمرم فراموششون نمیکنم و حالا هم که استادهای ماهی مثل آقای دلگرم و فتوحی دارم  که همیشه سپاسگذارشون خواهم بود. 

یکی دیگه از شانسای زندگیم داشتن بهترین دوستای روی زمینه که دلم باهاشون گرمه و حسابی دوسشون دارم و بهترین لحظاتمو باهاشون می گذرونم. 

خدایا بابت همه ی چیزای خوبی که بهم دادی،خانواده،دوست،استادو هر چیز دیگه ازت حسابی ممنونم و عاشقتم.  

مثل همیشه عکس هایی رو که دوس دارم میزارم تو ادامه ی مطلب مهربانان

 

اینم کیک تولد آجی غزل مهربونم که سورپرایزی گرفتم براش و رفتیم با رفقا دور هم جشن گرفتیم و کیف کردیم 

  

اینم آسمون ما 

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمیه جلفا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:18 http://blog101.womenhc.com/

سلام اومدم
همیشه موفق باشی

سلام ممنون افتخار دادی

ساوه شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:39

سلام:با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو
که در انزوا پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش
فاصله تابش خودت را با بقیه تنظیم کن.....خورشید در فاصله ای است که هیچکس را نمی سوزاند
خاطره یعنی سکوتی غیر منتظره میان خنده های بلند....

مهربانا درود
بسیار شادمانم که حضور سبز و دوست داشتنی شما را در این وب میزبانم
امید است حضور سبزتان همیشه مستدام باشد
با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده گرانقدرتان

زهرا سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 http://mosaferpayiz69.blogfa.com

سلام سوگند جووووووووووونم
خوشحالم که روزگارت خوووش و خرمه
بزرگترین لذت دنیا دیدن خوشی و لبخند دوستانه

بهاری باشی

سلام قربونت برم مرسی که اومدی پیشم منم بهترین ها رو برات آرزو دارم بووووووووووووس

saman جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:29 http://farda-2012.blogsky.com/

slam abji gole khodam khobi aziz
dige kam pyda shodi
sayat sangin shode dige
hamishe behet sar mizanam vali u ham mesle man up nmikoni ziyad
khosh hal misham post jadid bezari golam o javab bdi
movafagh bashi aziz
booooos
by

چـــِـــرک نویس هـاے منـــ جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 http://aquarius.blogfa.com/

سلام مهربونم .... روزگارم بد نیست ... شکر

خوشحالم از بودن دوباره ات .... ببخش کمرنگ شدنم رو

و به چای بی معرفتی ام حساب نکن

روز و روزکارت خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد