سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

مقدمات جشن پایان تحصیلی

سلام سلام

چه روزهایی دارن به زندگیم نزدیک میشن

خیلی خوشحال کنندست

چند روز پیش با یکی از هم کلاسی ها رفتیم دفتر مدیر گروه برای شروع کردن کارای مربوط به فارغ التحصیلی

وای خدای من این روزا چقد زود داره میگذره

هر بار که یکی از دوستام رو در آغوش میگیرم یاده بغضه روزی میوفتم که دیگه کنارم نیست

خیلی سخته

4سال با کسانی زندگی کنی بهشون عادت کنی با اخلاقاشون کنار بیای بعد بخوای دوباره ازشون دل بکنی بالاخره این روزها با سرعت دارن میگذرن

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس(مهیلا) چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 http://dokhtaribenamyasamin.blogfa.com/

تا تو هستی

که دستانم را بگیری،

آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!

کاش تابستانها هم برفی بود !


آپم



درکت می کنم

واقعا سخته

ارررررررررره

راحی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:09

سلام سوگند جونم .

یعنی آجی من نتونم بیام و گرفتار باشم تو هم نمیای دیگه .

کلا منو فراموش کردیااااااا

سلام فدات شم
فداتشم از وقتی اومدم دانشگاه اصن زیاد به وبم سر نمیزنم عزیززم دلخور نباش دیگه فداتشم باور کن اون وقتا می یومدم ولی الان دیگه سرم به کارام گرمه همش
تو دلم جا داری عزیزم

پسرعمه زا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:47

چند روز پیش با یکی از هم کلاسی ها رفتیم ..... خب اسم این بنده خدارو میبردی ما هم میشناختیمش...
نکنه پسره؟؟؟ شنیدم خیلی هم خوشگله !!! خیلی هم با ادب !!!
ایشالا کار جشنتون خوب پیش بره
اگه کمکی از دست ما بر میاد بگوووووو شاید تونستیم انجام بدیم
.
.
.
.
.
راستی چرا کولوچه فومن برام نیاوردی؟؟

یاس(مهیلا) سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 http://dokhtaribenamyasamin.blogfa.com/

اسمهای مجازی...

تصویر های مجازی...

مشخصات مجازی...

و در بین این همه چیزهای مجازی...

تنها یک چیز حقیقت دارد

تنهایی من و تو

asemoon دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:51 http://melody67.blogfa.com

salam webet kheili jalebe linkam kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد