سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

مهر آمد

بازم قصه ی همیشگی

باز هم اول مهر

باز هم اومدیم دانشگاه

ولی اینبار برام با بقیه ی اول مهرها فرق داره

چون اگه خدایم بخواهد ترم آخری خواهم بود

ولی توی دلم حس جالبی ندارم

اون وقت ها که سرت رو بلند میکردی قیافه ی یه آشنا رو میدیدی تو دانشکده

ولی الان هر بار که سرم رو بلند میکنم

یه قیافه ی جدید جلوی صورتم میاد که نمیشناسمشو این اصلا حس خوبی بهم نمیده

شاید از آشناهای جدید فراری شده ام

شده اون ماجرای من به کسی وابسته نیستم و این نشان دهنده ی قدرت من نیست

مسئله خستگی از اعتماد های شکسته است

از بس که روابط جدید بهمون ضربه زدن دیگه طاقت ضربه خوردن نداریم

به همون زخم خوردن های قدیمی که با جایشان آشناییم عادتمان شده

ایشالا این ترم آخری هم برای شماها هم برای من به خیر بگذرد


نظرات 2 + ارسال نظر
حامد جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:44 http://ag89.blogsky.com

سلام
خوبید؟
قطعه جالبی بود.
مهر بر شما مبارک.
شاد و سربلند باشید...

سلام
ممنون
شما لطف دارید
مرسی
هم چنین شما
با آرزوی بهترین ها برای شما

سامان جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://saman00fantasylove.mihanblog.com

خداوندا!
از تو خواسته بودم آنچنان دستم بگیر
که آنگاه که دلم می لرزد، ایمانم نلرزد...
دلم که هیچ،
ایمانم هم لرزید،
بگو چرا دستهایم می لرزد؟

خداکند که هیچوقت دست و دل و ایمانت نلرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد