سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

ایمیل رسیده،صرفأ جهت نشوندن گل لبخند رو لباتون

تلویزیون داره میگه :
 
 
جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...
 
 
یهو مامانم برگشته میگه :
 
 
مسیرشون مشخصه دیگه ...
 
 
اینترنت ..آشپزخونه...
 
 
اینترنت...دستشویی...
 
 
اینترنت...تخت خواب ...!!!
 
 
……………………….
 
 
از آزادی سوار تاکسی شدم تا صادقیه میگم چقدر شد
 
میگه 400تومن
 
میگم همش دو قدم راهه 400تومن!!
 
میگه اینطوری قدم برداری شلوارت پاره میشه
پیر شدم آخرشم نفهمیدم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بوده ؟؟

 
……………………….
شانس ما همیشه تو سینما یا تئاتر
صندلی جلویی یه خانومی نشسته که موهاشو اندازه گنبد امام زاده داوود بالا برده
 
……………………….
 
یه زمانی بود که اگر کسی می‌خواست با یکی وارد رابطه بشه به طرفش می‌گفت
قول می‌دی برای همیشه کنارم بمونی...؟!
الان طرف می‌گه قول می‌دی آویزونم نشی و هر وقت دلم خواست گورت رو گم کنی از زندگی‌م بری بیرون.......
 !!!
 
……………………….
 
من نمی دونم اون استادی که ترم قبل از درسش افتادم
این ترم دوباره با چه رویی می خواد بیاد سر کلاس ...
 
……………………….
 
 
آگهی تبلیغاتی پخش میکنه ، میگه ، مهاجرت به آمریکا "فقط" با 500 هزار دلار
دلم میخواد برم یقه اون مجری رو بگیرم بگم لامصب برداشتت از کلمه فقط چیه ؟
 
 
……………………….
یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :
دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟
 
 
……………………….
 
گوگل با نصیحت های من گوگل شد...
اولش گاگول هم نبود من آدمش کردم...
 
 
……………………….
بعد از سالها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده به این نتیجه رسیدیم
خدا ما را کامل خلق کرده نیمه میمه نداریم ...
 
……………………….
 
 
تو این زندگی‌ نصف عمرمون به فکر کردن راجع به یکی‌ دیگه گذشت نصف دیگشم
برای پیداکردن سر چسب نواری ....
 
 
……………………….
 
 
در ایران :
تو دستشویی فکر میکنند،
تو حمام اواز میخوانند،
سر کلاس میخوابند،
تو رختخواب تلفن حرف میزنند،
موقع درس خوندن بازی میکنند،
موقع تی وی دیدن فیسبوک چک میکنند،
موقع فیسبوک چک کردن غذا میخورند،
موقع خواب بیدارند،
موقع بیداری خوابند،
سر کار روزنامه میخوانند،
و اوقات فراغت کار میکنند...
 
……………………….
 
کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ بیـانی مـا:
 
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مُردم : خسته شدم!
نظرات 9 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:54 http://ohany.blogfa.com

شکسپیر میگه کسی رو که دوست داری هر چندوقت یک باربهش یادآوری کن تا فراموش نکنه قلبی براش می تپه .......واین یک یادآوریست..
سلام عسیسم اره مامان منم همینو میگه

سلام فداتشم.بیچاره مامانا.مامان منم که حساس.میگه مغزت داغون میشه.خبر نداره داغون شده

یاس(مهیلا) سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:48 http://dokhtaribenamyasamin.blogfa.com/

باور کن

به دیدار آیینه هم که می روم خیال تو از انتهای سیاهی سوسو می زند..

موضوع دوری دستها و دیدار ها مطرح نیست..

همنشین نفسهای من شده ای..

آرزویم این است آسمانت آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی

پرستو پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:37 http://www.ojobeh2012.blogfa.com

س.شرمنده یه مدت پای نت نمیومدم مرسی که بهم سر زدی با افتخار لینک شدی
منتظرتم

سلام عزیزم
مرسی که پیشم اومدی فداتشم
دستت درد نکنه
حتما میام پیشت

دو دوست جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:13 http://www.tribune90.blogsky.com

salam
آپــــــــــــــــــــم
آپــــــــــم
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊____آآپـــــــم_____◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

سلام اومدم

saman جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:30 http://www.farda-2012.blogsky.com

ssssssaaallllaammmm
khobi?
aji jooonam man ke narahat nistam o ghose nmikoram
ghabllan in jor bodam o khili bad bod
vali allan in jori nistam
allan khili khosham che jor begham yani dard o narahati daram vali dige tasmim gereftam ke faghat khobi o khoshi haye zendeghimo bbinam o fagat be chiz hay e khob fek konam

سلام منم خوبم داداشه گلم
وای خداروشکر
خوشحالم که اینارو ازت شنیدم
خداروشکر ایشالا همیشه شاد و موفق باشی

بتول شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:23

خیلی با حال بود

قربونت با حال عین خودت

زیبا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07

سلام سوگند جون اگه این کارا هم نباشه چکار کنیم ...
با این وضعیت اشتغال...

سلام عزیزم
چه میشه کرد ما محکومیم به زندگی دیگه

Hasty سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:53 http://kijeh-Deleh.mihanblog.com

خــــــــلی بامزه بود سوگند جون با تبادل لینک موافقی؟؟

سلام عزیزم نوش جونت
اره هستی جان موافقم

آرزو شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://AREZOOEMAHAL.PERSIANBLOG.IR

سلام سوگند خانم خیلی جالب بود خوشم اومد قیافمو با لبخند جذاب تر کردی ممنونم ازت .من تو یاهو ام اگه هستی بیا با هم باشیم از اینکه فهمیدم از شمالی بیشتر خوشحال شدم برام افتخار با یه رشتی دوست باشم من مازندرانی هستم از بهشهر .به امید دیدار دوبار اگه تونستی بهم راهنمایی کن تا وبلاگم رو زیبا تر کنم من زیاد حوصله ندارم تو اینترنت بگردم اگه براتون مقدوره برام بذار که چیکار کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد