سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

ایمیل رسیده شاد باشید رفقا

 الان نزدیک به نیم ساعته که ایرانسل بهم اس نمیده، دلم شور میزنه 

یه رفیق داریم اسطوره مشکلاته، بدشانس، بدهکار، تنها، مشروط...! یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه. زنگ زدم بهش، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟ همه چی آرومه... من چقد خوشحالم...! 

جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنوسید «ماشین صفره»
ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید! 

شما هارو به تهدیگ ماکارونی قسمتون می دم وقتی دارین با تلفن یا موبایل صحبت می کنین با خودکار روی هر چیزی که دم دستتون بود .چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین...

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم که بابام در حال موبایل صحبت کردن روش عکس اولاغ کشیده ،کجا ببرم نشون بدم ...:|

دقت کردی وقتی یکی بهت میگه: «اگه یه سوال ازت بپرسم راستشو میگی؟»

نگران می شی، یاد تمام دروغا و کارای بدی که انجام دادی میفتی
 
 
 
بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن ..
داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن ...
 
 
 
خدا رو شکر زمان شاه اینترنت نبود ، وگرنه بابابزرگامون میگفتن یادش بخیر زمان شاه اینترنت با سرعت خداتا میدادن دوزار
 
 
 
عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟

در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
... پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت …
زندگی راحت …
آرامش همراه با گریه !
تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد
۶ ساعت !
 
 
یارو میره سمعک بخره فروشنده میگه: همه جورشو داریم از هزار تومنی تا یک میلیون تومنی.
طرف میپرسه: هزارتومنی اش چطوری کار می کنه؟ فروشنده میگه: این اصلا کار نمیکنه فقط مردم با دیدنش بلندتر حرف می زنن!!!........
 
  
  
یادتونه بچه که بودیم تا توى یه جمعى میرفتیم حوصله نداشتیم،خجالت میکشیدیم بابا مامانمون میگفتن:سلام کردى به عمو؟ ما هم مثل خر تو گل میموندیم! یهو طرف به دروغ میگفت: بعععععله،سلامم کرد پسر گل!!!!
عاشق این ادما بودم،دمشون گرم.
 
 
چی میشد اگر تو گوگل سرچ می کردی
"نیمه گم شده ی من "
عکساشو واست می آورد!
این دانشمندا چه غلطی میکنن پس؟؟
دست بجونبونید...
 
 
تا حالا دقت کردین تو کل کل های ایرانی‌ ها،
همیشه همه برای خودشون متاسفند؟
 
 
 
همونقد که پسرا از دخترای سیبیلو خوششون نمیاد
همین احساس رو دخترا نسبت به پسرایی که زیر ابرو برمیدارن دارن
گفتم که در جریان باشید ... :|
 
 
   
روایت است در بهشت مومنین چنان با حوریان رفتار میکنن که انگارنه انگار اینجا خانواده نشسته!
 
 
 
در روزهای خوبتان بدانید که همین خاطرات بعدا شمارو دیوانه می کند...!!
  
 
دلـتنــگی یـعـنــی . . .
دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعت گوشیتو میبینی...
 
     
 
اگه خواستی با یه دختر ازدواج کنی ، زیاد درگیر این نشو که پدر و مادرش کی هستن و خانوادش از نظر مادی و معنوی در چه سطحی هستن !
تحقیق کن توی لیست دوست پسرای دوران مجردیش ، دوستات یا آشنایانت نبوده باشن تا وقتی خواستی برای همسرت شیرینی بخری ، رفیقت نگه : ناپلئونی بخر زنت دوس داره
 
 
اینجا ؛ همه ی نسل ها ؛ نسل سوخته هستند ...
فقط درصد سوختگی فرق می کند و محــلّ سوختگی ...
 
 
یه پسرخاله دارم به باباش میگه پدر، به مامانشم مادر، میریم خونشون انگار داریم فیلم هندی می بینیم :|
 
 
 
  متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره انگار ...!
مثلا به خاطر خوشتیپی بازیکنها، طرفدار ایتالیا میشن. در حالیکه معیار ارزش‌گذاری فقط باید میزان تقوا باشه ...!!!
 
  
  
پسر ملانصرالدین میره پیش داروغه میگه جناب داروغه طوطی من گم شده… داروغه میگه خوب به ما چه! پسر ملا میگه فقط خواستم بگم اگه این طوطی پیدا شد هر فحشی به شما و حاکم داد نظر شخصی خودشه!    
نظرات 13 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 http://ohany.blogfa.com

سلام عزیزم وب جالبی داری داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام آبجی
مرسی نظر لطفته خوشحال شدم که بهم افتخار دادی و بهم سر زدی عزیزم

پرستو سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:27 http://www.parastohadi.blogsky.com

کلی خندیدم ممنونم راستی با اجازه دو تاش هم دزدیدم

خوشحالم که باعث خندیدنت شدم فدات شم
قابلتو نداشت اصن همشونو بر میداشتی
مرسی که بهم سر زدی

مریم سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:55 http://ohany.blogfa.com

سلام عسیسم ممنون از حضورت منم لینکتون کردم

سلام گلم
خواهشمیکنم
مرسی که بهم سر زدی فداتشم

رضا(درهم) چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:50 http://theromanc.blogfa.com

خعلی بحال بود .جدی گفتما از این لوس بازیای بعضی ها بود.

قابلی نداشت.مرسی که بهم سر زدی

ستاره چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 http://shiny-star.blogsky.com

با مزه بودن

مرسی که اومدی پیشم ستاره جون

ستاره چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:47 http://parchieneraz.blogfa.com/

سلام سوگند جون.
خیلی با حال بودن.همه رو خوندم و کلی خندیدم.
راستش مدتیه برام مشکل پیش اومده. دیگه مثل قبل نمیتونم به وبلاگم برسم.
از اینکه به یادمی ممنونم.

سلام ستاره جونم.فدات شم خوشحالم باعث خندت شدم.گلم چه مشکلی پیش اومده؟نگرانم کردی عزیزم.ایشالا همه چی حل شه گلم

راحی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:43 http://www.oryanieeshgh.blogfa.com

سلام سوگند جون . خوبی گلم ؟

خیلی جالب بود .

سلام راحی جون آره خوبم عزیزم.از احوال پرسی های شما

توچرا کم پیدا شدی مشکوک؟
خوشحالم خندوندمت آبجی

::..:: جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 http://minvisam.blogfa.com

سعی‌ کن آنقدر کامل باشی‌، که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران، گرفتن خودت از آنها باشد

مرسی که بهم سر زدی
چشم سعی میکنم

سنبل جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:14 http://hamayeman.blogfa.com

:))
سلام آخی...
حالا اینکه خوبه. بابای من هرچی کاغذ میبینه ،ور میداره ریز ریز میکنه میذاره جزو زباله خشک!!!یه ندا هم نمیده:)

سلام
آخی عزیزم

یاس(مهیلا) جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:18 http://dokhtaribenamyasamin.blogfa.com/




saman شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:31 http://www.farda-2012.blogsky.com

salam mr30 ke bema ham sar mizani
shoma lotf darid
sorry ke hamishe nmitonam behet nazar bedam
dige kam miyam
be har hall mr30
khily khobinshoma

سلام.خواهش میکنم.وظیفست.خوبی از خودتونه

مریم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:43 http://ohany.blogfa.com

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !
اپم.

میام پیشت عزیزم

hms جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:29

سلام سوگند
ادرس ایمیلتون رو بگید
من یکی از طرفدارای رپ و پاپ هستم
از بین خواننده های زن فارسی شما
از بین خواننده های مرد یاس
لطفا ایمیل خودتون رو بزارید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد