سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

گاهی دلم می خواهد

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
هامین چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:23 http://www.jamshidjalali.blogfa.com

نمی دونم سلام سلامتی میاره یا نه ؟

سلام ...

سلام به فصل هامین . . .

بوی امتحان و فصلش آمد و رفت

بوی هامین می آید . . . کفش هایم را بیاور

و . . .

رئیس قهوه میل داری ؟ با شیر و شکر . . .

گاهی می خواهم خودم را بغل کنم...

داش صالح دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:39

یه سوال!!
چه جوری خودتو بغل میکنی؟؟؟ خیلی سنگینی‌ها .... کمرت نشکنه


داداشی نمی شد داد نزنی اینجوری حالا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد