سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

معجزه


منو راهی کن بسوی روشنی

بذار باتو زیرو رو شه زندگی

توی چشم من نگاه کن و ببین

تویی بهترین دلیل عاشقی

تو نفس میکشی تو ثانیه ها

شب من همرنگ رویای توئه

روز من با اسم تو شروع میشه

انگاری دنیا تو دستای توئه

باتو خوشبختی دیگه یه قصه نیست

یه حقیقته مثل یه معجزست

انگاری باید میومدی که من

باتو پرواز کنم از این قفس

واسه رد شدن از این تنهایی‌ها

یاد تو همیشه همراه منه

این روزا پرمیشه از تکرار تو

وقتی نبض عشق تو رگهام میزنه

باتو آرامش رو احساس میکنم

تازه میشه هرنفس دنیای من

بهترین لحظه‌ی دنیاست وقتی که

عطر تو می‌پیچه تو رویای من

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 http://danestam.blogsky.com/

سلام
مطالبتون عالیاست
ممنون سر زدین

سلام خواهش می کنم
نظر لطفتونه

راحی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:08 http://www.oryanieeshgh.blogfa.com

شاد بودن بزرگترین انتقامی است

که میشه از دنیا گرفت

((شادی )) رو از لج دنیا هم که شده برات آرزو میکنم .

مرسی مهربونمممممممممممممممممممممممممم

یاس(مهیلا) پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:56

می پوشانم دلتنگیم را

با بستری از کلمات

اما باز کسی در دلم "تو" را صدا می زند...

مرسی سر زدی عز یزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد