سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

گاهی اوقات

بعضی دقایق دوست داری بباری

بی دلیل بی بهانه حتی نمی دانی دلیل بغضی که گلویت را به اسارت گرفته چیست یا کیست

گاهی اوقات که هوای دلت بارانی ست شانه می خواهی

و حالا ست که بارشت طوفانی می شود وقتی شانه ای نمی بینی در اطرافت

آنگاه که واژه ها را نمی بینی فقط می نویسی برای خالی شدن

دستان تو محکومند به نوشته برای خالی شدن فضای قلب بی قرارت

گاهی اوقات طعم شور اشک برایت شیرینتر از عسل می شود چون میدانی که بعد از آن طوفانه دلت فرو می نشیند

دلم می خاهد آسمان آسمان ببارم خسته شدم خسته می فهمی؟

تا به کسی بگویی دلم گرفته

می گوید دیگر نبینم عزیز من دلش گرفته باشد ها!

تو هم مجبوری بگویی چشم

و باز هم بباری این بار از تنها تر شدنت

از اینکه حتی کسی را نداری که از دله گرفته ات از اشکهایت برایش سخن بگویی

از تنهایی عجیب قلبت مبهوتی

و عجیب تر آنکه همه می خواهند نگریی

اما کسی نمی خواهد با اشکهایت همسایه شود 

خدایا تو را می خوانم که میدانم نزدیکترینی به من مرا ببخش این اواخر کمتر می حسمت

این ها رو دیروز وقتی دلم گرفته بود نوشتمش

باعث شد سبک شم

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:20 http://parchieneraz.blogfa.com/

سلام. دختر این همه اپ کردی و خبر ندادی.
خب یه خبر کوچولو به ستاره همیشه گرفتار بدی بد نیست هاااااا.
شاید هم ناراحت شدی؟

سلام فدات شم
من همیشه تو گوگل پلاس خبر میدم
شرمنده اتفاقا دیشب تو این فکر بودم که چرا خبری ازت نی خاستم امروز بیام بهت خبر بدم
اتفاقا فک کردم تو ازم ناراحت شدی فدات شم
شرمنده

تارمی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 http://deledaryai.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنونم از لطف و محبتت. و از سر زذنت.گفته بودی که اگه من نخندم تو هم نمی خندی.
اما ای صمیمی ای دوست یقین داشته باش با رویش گلهای خنده بر چهره پاک و زیبایت،عطر و نسیم خنده و شادی به هر سو پراکنده میشود و حتی من (که از ناجوانمردیهای زمانه سخت دلم تنگه )چون دیگران از استشمام این عطر دل انگیز شاد خواهم شد.
آری خنده زیبا و دلنشین تو ،دلتنگی ها را ولو برای لحطاتی چند از من نیز دور خواهد ساخت.پس بخند عزبزم . با صدای بلند و از ته دل بخند.
متن قشنگی نوشتی ولی من دوست دارم همواره تو را شاد ببینم.
حالا این منم که میگم بخند تا منم بخندم.
اصلا بیا به ریش مشکلات دنیا بخندیم.

سلام اگه لبخند رو لبهای من باعث شادیه دل تو دوست عزیز بشه منم کنارت میشینم و با هم به ریش این دنیا و همه ی غصه ها و بدی هاش می خندم مهربونم
به امید دیدن شادی هات برای همیشه

راحی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:05 http://www.oryanieeshgh.blogfa.com

سلام گلم .
اینروزا حالم دقیقا همینطوریه.

سلام عزیزم قربون حالت بشم من
چلا آخه ؟
ایشالا که زود حالت خوب شه مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد