سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

باش

بودنت حس شیرینیست...

خوش رنگ

با عطری نو...

نمی دانم تا کی می مانی...
حتی نمی دانم قصد ماندن داری یا نه!
اما.. تا هر وقت بمانی قدم هایت بر چشمانم... 
زمزمه می کنم: باز هم بـاش


...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:29 http://zibarastegari.blogsky.com

سلام سوگند جون فکر نمی کردم این همه مطلب گذاشته باشی همه عالین....قالبت کلا همه چی....

سلام زیبا جونم
کلبه ی کوچیکمو با قدمای مهربونت روشن کردی فدات شم
مرسی از تعریفات فدات شم
همین که میای و یه سر به ایستگاه دلم می زنی واسم یه دنیا ارزش داره
آبجی
آرزوی بهترینه بهترینها رو برات دارم

اهالی خانه سبز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:24 http://khaneiesabz.blogfa.com

سلام سوگند عزیز . ممنونتم بهم سر زدی و منو قابل دونستی و به باغ زیبات دعوت کردی . وبلاگ قشنگی داری . فقط تصاویرتو استندار کن و یا تغییر بده . البته ببخش منو که توو آشنایی اول دارم نظرمو میدم . اما حیف اینقدر زحمت کشیدی و وقت گذاشتی . دوست ندارم دیگه ایرادی تووش پیدا بشه خواهری گلم . اگر هم از دستم کاری بر میاد بگو تا برات انجام بدم . شاید نیازی نداشته باشی ولی اگه اجازه بدی کمکت کنم بازدید کنندگانت بیشتر بشه . برای تو گلم آرزوی سر بلندی و نیکبختی دارم . راستی منو 2 بار لینک کردی . اگه میخوای دوبار ثبت کنی بزن خانه سبز دو طبقه

سلام مهربون
منم ممنونم که بهم سر زدی و خوشحالم کردی
قدمت رو چشمم
ممنون از چشم زیبابینت راستشو بخای نمی دونم باید چطور عکسارو درست کنم
ممنون از مهربونی هات فدات شم
چیکار کنم بازدید کننده هام زیاد شن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد