سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

بخند

اَییییییییییییییی خداااااا چی میشد , یعنی چی میشد من توو خیابون یکی‌ از معلمای قدیمیم رو در حال خنده تو خیابون ببینم
برم پیشش بگم: ” چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم
  تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد می کنیم و پولامونو می ذاریم اونجا، ولی بانک به ما اعتماد نداره حتی خودکارها رو هم زنجیر کرده!    وقتی یه دختری یه پسری رو دوست داره هیچ کسی از این موضوع خبر نداره به جز خود دختره !
ولی وقتی یه پسری عاشق یه دختری میشه همه ازین موضوع خبر دارن به جز خود دختره !
  یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن . . .
هروقت ازشون بپرسی چطوری ؟ میگن خوبم . . .
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده ،  راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره . . .
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن ، دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون . . .
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشتن  . . .
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه ، اذیتشون نکنین ، تنهاشون نزارین ، داغون میشن . . .
  میگن تو جهنم عمت هر کاری بخواد می کنه فحش هاش رو تو می خوری !!!   یکی از دوراهی‌های زندگی وقتی‌ است که نمی‌دانید در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!   فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ما ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود…!!!   بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌ “من کی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟   سلامتیه پـــــت و مــــت چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون!   چرا می گویند ” فیلسوف ” و نمی گویند ” گاوسوف ” ؟!
چرا می گویند ” پیراهن ” و نمی گویند ” جوان اهن ” ؟!
چرا می گویند ” اتوبوس ” و نمی گویند ” اتوماچ ” یا ” جاروبوس ” ؟!
چرا می گویند ” خداحافظ ” و نمی گویند ” خداسعدی ” ؟!
چرا می گویند ” اتومبیل ” و نمی گویند ” اتومکُلنگ ” ؟!
چرا می گویند ” ماشین ” و نمی گویند “شماشین ” ؟!
چرا به طراح چنین سوالاتی می گویند ” دیوانه ” و نمی گویند ” غول آنه ” !؟
  با این گرونی گوشت ، دیگه کم کم آبگوشت تبدیل میشه به off goosht!..   کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره …
  میدونید جمله ی
“اوکی … بازم دست درد نکنه”
به چه معنیه؟؟
همون مودبانه ی
“خاک تو سرت … بازم به هیچ دردی نخوردیه”!
  یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون تماشای پارکِ دوبل بانوان است !   وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !   دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟   من مسئول چیزی هستم که میگم، نه چیزی که تــــــو ازش برداشت میکنی ….!!!   باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی : وظیفم نبود، لطف کردم !!   اونی که با اینکه میدونه ناراحت میشی راستشو میگه ، سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد