سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

سوگند نوشته

هر چه از دلم بر آید بر این وبلاگ نشیند!

متولد شویییییییییییییییید

زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چرا که آدمها هر لحظه در قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند.(کوروش کبیر)

نظرات 3 + ارسال نظر
زیبا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:11 http://zibarastegari.blogsky.com

با جمله بسیار زیبات موافقم موفق و پیروز باشی....وب جدیدتم مباااااااااااارک...

مرسی که افتخار دادی و اومدی فدات شم
ممنون

mathgirls3 شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:10 http://mathgirls3.blogfa.com

سلام.گلم.مرسی از اینکه خبرمون کردی.
ادرس قبلت چی بود؟
الان با چه اسمی بلینکمت؟

سلام خواهش میکنم وظیفم بود اون وبو پاک کن اینو جاش بزار به اسم دنیای از نگاه من بلینک
مرسی که اومدی فدات شم

مهدی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:55

واقعا واقعیت دارده

وااااااااااااااا
مهلومه که واقعیت داره
مگه من تا حالا غیر واقع هم نوشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد